Neem een topsporter in gedachte!
Deze topper traint dagelijks om zich blijvend te verbeteren. U vraagt aan uw medewerkers om TOPSPORT te bedrijven! Hoe zorgt u voor continue blijvende verbetering bij uw Topsporters?
Training = verbeteren van aanpak en vaardigheden. Training stelt teams en individuen in staat om nieuwe methodieken en vaardigheden aan te leren of te verbeteren. Door het verbeteren van de aanpak en vaardigheden kunnen teams en individuen effectiever en efficiënter werken.
Coaching = Stimuleren van persoonlijke groei en leiderschap ontwikkeling.
Training & coaching samen helpen bij het verbeteren van teamwerk en samenwerking binnen organisaties.
Gerichte feedback
Altijd maatwerk gebouwd, gebruik makend van de Voice of uw Customer
Ervaringsgericht leren
10% theorie, 20% oefenen, 70% praktijk
Hoge frequentie met korte felle interventies, sprints
Workshops, dus met echte klanten
Afwisselend fysiek en online
Commercieel
Adviserend verkopen
Key-accountmanagement
Sales Management
Klantgericht denken en doen
Communicatie
Leiderschap ontwikkeling
Wanneer uw met uw bedrijf blijvend voorop wilt lopen.
Wanneer de verkoopresultaten onder de maat blijven
Wanneer uw klanttevredenheid onder de 8 ligt
Altijd maatwerk op uw branche en bedrijf afgestemd. Dagdelen en blokken van 2 uur, kort, fel en daarna direct het geleerde in de praktijk toepassen.
Wij adviseren om jaarlijks korte trainingen te organiseren en een à la carte pakket aan de medewerkers aan te bieden, samen te blijven ontwikkelen.
Iedereen met klantcontact